כרטיסי ביקור מיוחדים

כרטיסי ביקור מיוחדים לעסקים מיוחדים

כרטיסי ביקור הם המוצר שמייצג אותנו. לעסקים רבים יש את האפשרות להדפיס כרטיסי ביקור מיוחדים, דבר הדורש השקעה כספית גדולה במקצת, וחשיבה יצירתית על מנת להגיע לתוצאות מכובדות ומקוריות. האפשרויות הניתנות ליצירת כרטיסי ביקור מיוחדים הינן מגוונות שכן בתי דפוס רבים יודעים לייצר כרטיסי ביקור מיוחדים באמצעות טכניקות שונות ומגוונות. במה כדאי באמת לבחור? ואילו שילובים מתאימים עבור בית העסק שלנו?

דוגמא ראשונה תינתן עבור עסק המוכר שמלות כלה, אשר אמור לייצג את עצמו באופן יוקרתי, שונה ומיוחד. עבור בית עסק כזה ניתן להדפיס כרטיסי ביקור שיכללו הטבעות והבלטות מיוחדות שניתן לעשות על גבי הלוגו של העסק, ו/או על גבי הגרפיקה המודפסת על כרטיסי הביקור. אפשרות נוספת היא הדפסת כרטיסי ביקור על גבי נייר מיוחד ויוקרתי כמו נייר פנינה, שיוצרת מראה יוקרתי בעל נצנוץ קל, ומגיע בצבע לבן או קרם שמזוהה מאוד עם שמלות הכלה. זוהי דוגמא מעולה של התאמת המראה של כרטיסי ביקור למוצר עצמו, ויצירת קשר ויזואלי ישיר בין המוצר לתדמית המוצגת על גבי כרטיסי ביקור של בית העסק.

דוגמא נוספת ליצירת כרטיסי ביקור מיוחדים עבור בית עסק העוסק בתחומי האקולוגיה, מיחזור או איכות הסביבה. עבור בית עסק כזה ניתן להדפיס כרטיסי ביקור על נייר ממוחזר או נייר נטול עץ שנותנים תחושה טבעית, או אפילו נייר אקולוגי המיוצר בשיטות ירוקות שונות ואינו עשוי מנייר, ניתן למשל לייצר כרטיסי ביקור מנייר תפוז העשוי מקליפות של תפוזים או כרטיסי ביקור מנייר העשוי אצות מיובשות.

אפשר להרחיב את המחשבה ולתכנן כרטיסי ביקור מיוחדים ביותר, למשל במקום להשתמש בדיו ליצור הדפס מובלט אשר ייתן לכרטיסי ביקור תחושה ומראה נקיים יותר. על מנת לייצר כרטיסי ביקור עם הבלטה נדרש לייצר מבלט מיוחד שעשוי אלומיניום, עליו חרוטים כל הגרפיקה והטקסטים הנדרשים עבור כרטיסי ביקור של בית העסק, ובמקום להריץ את הנייר במכונת ההדפסה, מריצים את הנייר במכונת בלט אשר לוקחת יריעה יריעה ודופקת את המבלט על גבי נייר כרטיסי הביקור ובכך יוצרת הבלטים תלת ממדיים ומעניינים אשר אותם ניתן לראות ואף להרגיש.

אם החלטתם לייצר כרטיסי ביקור מיוחדים והנכם מוכנים להשקעה הכלכלית הנדרשת לצורך ייצור כרטיסי ביקור שכאלו, אפשר להתייעץ עם בית הדפוס לגבי האפשרויות הרבות שניתן להפיק באמצעות כרטיסי ביקור מיוחדים ומקוריים שיתאימו עבור בית העסק שלכם. גם אנו נשמח להעניק לכם יעוץ ללא עלות!

להצעת מחיר התקשרו 054-4778840 או מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם מיד